Branding & Rebranding

Sparčiai kintančiose šiandienos rinkose prekės ženklams tenka rinktis: prisiderinti prie sprinterių tempo arba nugrimzti užmarštyje. Norėdami išlikti aktualūs vartotojams, prekės ženklai privalo judėti kultūros kaitos greičiu. Sujungę savo rinkodaros ir prekės ženklų vystymo kompetenciją su visapusiškomis žiniomis verslo, antropologijos, kultūros studijų, psichologijos, kognityvinių ir elgsenos mokslų srityse, mes kuriame tarpdisciplininėmis įžvalgomis grįstas idėjas, kurios ne vien padeda mūsų partneriams išlikti kultūriškai aktualiems, bet ir įgalina juos pakeisti savo klientų gyvenimus.
Mūsų sisteminis požiūris į rinkodarą visada atsispiria nuo partnerių prekės ženklo ir verslo strategijų suderinimo. Tai paverčia prekės ženklą strategine gėrybe, kuri augina lojalius klientus, tampančius prekės ženklo ambasadoriais. Viskas paprasta: mes įkvepiame keisi požiūrį – pasikeitęs požiūris įkvepia augimą.