Business and Marketing Intelligence

Mūsų patirtis rodo, kad rinkodaros komunikacijoje taip pat galioja Pareto dėsnis: visose įmonėse apytiksliai 20 proc. klientų generuoja 80 proc. pajamų. Tačiau dažnai pagrindiniai klientai negauna reikiamo dėmesio, nes laikas ir resursai eikvojami likusiems 80-čiai proc.

Tyrinėdami pasaulines tendencijas matome, kad vartotojams vis labiau aktualus ON DEMAND turinys, kai transliuojamos ne iš anksto sustyguotos baigtinės komunikacijos kampanijos, bet nuolat kintančios žinutės, formuojamos pagal vartotojo poreikius konkrečią akimirką.

Todėl pirmieji Lietuvoje tapome sertifikuotais „Oracle“ partneriais ir pradėjome taikyti komunikacijos valdymo įrankį skaitmeninio turinio projektams. Jis padeda megzti ir plėtoti santykius su vartotojais realiu laiku analizuojant jų interesus ir žengiant tikslingus komunikacinius žingsnius, vedančius iki sprendimo įsigyti produktą ar paslaugą.

Siūlome kokybiškai naują paslaugų spektrą: nuo antropologinio požiūrio į tikslinės auditorijos poreikius ir problemas iki sudėtingų aukščiausio lygio suinteresuotųjų šalių vadybos schemų ir sprendimų.

Su mūsų komunikacijos valdymo įrankiu užtikrinę unikalų turinį didžiajai daliai klientų, galėsite daugiau asmeninio dėmesio skirti svarbiausiems partneriams.