Susisiekite
Mūsų darbas

Apie mus

Esame į pardavimus orientuota kūrybinė agentūra. Išskirtinis dėmesys prekės ženklo identitetui – su visomis galimomis jo išraiškos priemonėms – mūsų prioritetas.

Mūsų žmonės – tikri kūrybinių nuotykių pasiilgę ieškotojai, savo atradimų kelionėje pasitelkę strateginį mąstymą. Mums rūpi veiksmuose užkoduota vertė, o ne efektingai atrodantis, tačiau dažnu atveju menkavertis komunikacinis triukšmas. 

Mūsų partnerių ir jų produktų ar paslaugų pirkėjų prasmingų santykių palaikymas mums be galo svarbus. Tad nuosekliai remiamės konkretaus prekės ženklo istorija ir ją stengiamės įprasminti tolesniais veiksmais.

Štai kodėl padedame vystyti prekių ženklus kryptingiau – patogesniu ir efektyvesniu būdu, taip suteikdami galimybę savo partneriams plėsti rinką ir didinti tikslinės auditorijos pasiekiamumą. 


Prekės ženklo
vertės kampanijos

Produkto pakuotė
kaip prekės ženklo identitetas

Prekės ženklo
identitetas

Produkto įvedimo ir
pardavimų skatinimo kampanijos

Prekės ženklo vertės kampanijos

Prekių ženklai, greitai kintančioje rinkoje nejudantys į priekį, juda atgal. Norėdami išlikti aktualūs savo pirkėjams, jie turi evoliucionuoti – kartu su visuomenės ir kultūros progresu. Sujungus rinkodaros ir prekių ženklų vystymo kompetencijas su žiniomis verslo, kultūros, antropologijos bei psichologijos mokslų srityse, gimsta idėjos, grįstos tarpdisciplininėmis įžvalgomis.
Plačiau

Produkto pakuotė kaip prekės ženklo identitetas

Parduotuvių lentynos yra perpildytos įvairiausių prekių ženklų. Šioje negailestingoje kovoje pakuotės dizainas tampa bene svarbiausiu komunikacijos kanalu. Būtent pakuotė lemia pirmąjį vartotojo ir produkto kontaktą. Siekiame ne tik padėti pastebėti savo partnerių produktus lentynose, bet ir paskatinti vartotoją įsidėti juos į pirkinių krepšelį.
Plačiau

Prekės ženklo identitetas

Kiekvienas susidūrimas su prekės ženklu yra lygiai svarbus. Sėkmingas kontaktas didina klientų lojalumą, o nuviliantis – griauna jį. Būtent todėl nuosekli komunikacija yra gyvybiškai svarbi prekės ženklo identitetui ir turi išlikti vientisa visuose kanaluose bei priemonėse. Strateginius brando elementus – viziją, vertybes ir komunikacijos toną naudojame prekės ženklo identitetui išreikšti.
Plačiau

Produkto įvedimo ir pardavimų skatinimo kampanijos

Produktų įvedimas ir pardavimų skatinimas – sritys, kuriose netinkami sprendimai gali atnešti didžiausių nuostolių. Mes maksimaliai sumažiname šią riziką, išsamiai išanalizuodami prekės ženklą. Atrandame daugiausia potencialo turinčias jo vertes ir sujungiame jas su tarpdisciplininėmis įžvalgomis apie konkurencinę aplinką ir Jūsų pirkėjų kasdienį gyvenimą.
Plačiau