Produkto įvedimo ir pardavimų skatinimo kampanijos

Produktų įvedimas ir pardavimų skatinimas – sritys, kuriose netinkami sprendimai gali atnešti didžiausių nuostolių. Mes maksimaliai sumažiname šią riziką, išsamiai išanalizuodami prekės ženklą. Atrandame daugiausia potencialo turinčias jo vertes ir sujungiame jas su tarpdisciplininėmis įžvalgomis apie konkurencinę aplinką ir Jūsų pirkėjų kasdienį gyvenimą.

Remdamiesi šiomis įžvalgomis, suformuluojame įtikinamą vertės pasiūlymą, parenkame tinkamą kampanijos struktūrą. Ji gali būti parengta tiek produktui išbandyti, pastebėti ar ilgalaikiam prekės ženklo gyvybingumui palaikyti, tiek nukreipta į trumpojo laikotarpio pardavimus ar naujų pirkėjų pritraukimą.

Tokie veiksmai užtikrina naujų prekių ženklų tvarumą. Jau žinomiems ir mėgstamiems prekių ženklams padeda didinti pardavimus ir taip pasiekti nusistatytus finansinius tikslus.